4.06.2010

bila aku sendirian..

masa: 2.43 pagi
tempat: depan katil ngadap ladtop
mood: dok dpn ladtop.tangan pgang mouse.mata tgk dinding..jiwa kosong
kehadiran: alone..ika kuar ngn wan..

adoiii..
ika kuar..mata ngantok..tapi ta leh tidow..
n
ble da alone cmnie tatau nak wat per..
lam otak cuma terpikir pasal tadi..

hurmmm..
bawu la aku tau skunk yang aku nie banyak buruknyer..
orang jer yg olz tink positive bout me..
aku sedar aku nie LOSER..
tape la..
aku da bg die peluang tok cari pengganti aku..
aku juz nak yang terbaik tok die..
aku nie pmpn yg garang.ske tengking2.ske maki2.ske mara2 untuk small ting..
ingat kn die accept aku cmner aku accept die..
bt im wrong..
totally wrong..
haha..
sape kata idop sebagai siti nur fatehah nie best??
nope..
life aku fun sbb ader die..

im juz make a ting become difficult..
sampai sume org kat sekeliling aku
PENAT.TIRED.LETIH.FEDUP.GIVEUP..
owkey..after dis i will shut my mouth..
nie sume gara2 mulut aku kan..
huhuhu..

tape la..
pas nie aku kena blaja cmner nk simpan n pendam perasaan tu..
SAKIT.DERITA.RUNGSING.TENSION.
sume tu pendam jer..biar sendiri tanggung..
datz r mur better rite..


TIME TO CHANGED!
ZIPPPPP MY MOUTH!

No comments:

Post a Comment