3.18.2010

refresh dis day;))

hurm..nk update ape kt blog aku nie erh??
ok..jum kite refresh ape aku wat today..
5 ptg: g kedai dobi amik bju2 aku..
(npe start kul 5??..sbb aku bgon kul 5 ptg..hahahah)
5.30 ptg: aku mkn kat KFC ngn ika..
6 ptg: aku naik bilik..siap2 nk g men bolink..
7 ptg: smpi times square..
7 hingga 8 mlm: aku jalan2 ngn ika sementara tgu mmbr ika smpi..
8.15 mlm: men bolink..(aku menang beb)
8.45 mlm: abes men bolink..
9 - 10 mlm: jln2 kt times..
aftr dat balik la kn..times square tu pown da ttp ok..
11.38 mlm: g hukm..tgk ewan..jari die patah bab men hoki..
1.00 pagi: balik..(singgah down town jup..mkn steambot..amik teksi balik uma..)
4.00 pagi: on9 kn diri..
430 pagi: mengupdate blog nie..

datz all 4 today..tidow lu key..nitez!(act mownink..hee)



xoxo



No comments:

Post a Comment