3.23.2010

mendung di hati ku..:((


im olz try to make him epi..olz..
im olz try to be there everytime he need me..olz..
im olz try to 4give him when he did a wrong..olz..
im olz try to smile even my heart frustrated..olz..
im olz try to do everyting 4 him..olz..


die senyum..gembira..tertawa..begurau senda..
in my heart..im olz want he to be like dis..olz..


die sedih..menangis..down..putus asa..injured..bad mood..
hate dis..really2 upsad to see him like dat..


sanggupkah awak korbankan nyawa awak semata2 untk die?
yesss!i will..he's everyting to me..ta kire ape die wat pada saya..tak kira betapa sakitnyer hati saya..tak kira betapa sedihnya saya..tak kira betapa banyak die lukai saya..tak kira betapa byk die wat salah..i dont care..becoz datz da way he loves me..



how bout ur feeling?
penting ke??perlu ke??perasaan saya tade dalam kamus hubungn saya dan die..yang ade cuma perasaan die..maksud perasaan die dalam kamus kami ialah hati yang penting untuk dijaga..datz all..



kenapa awak begitu naif dalam hubungan nie??
datz when i love him..




p/s: diri die ibarat BULAN(katanyer lah)...jadi aku memilih untuk menjadi MENDUNG..ape mksd die??pikir la...

xoxo

No comments:

Post a Comment