3.31.2010

ape semua nie???!!

jz yesterday i hv a big suprise..
honestly..
aku ta pena rase bahagia cmtu..
ingtkn tuhan nk kekal kn..
tp..
semua tu sementara..
baru semalam aku bahagia..
n hari nie sadness come invite me..
why??!!

arggghhh...
banyak mende yang aku geram hari nie!

1)aku ta tidow lagi dari semalam n aku rase ngntok gler.mata da cam panda!
2)someone has broken his promise.thx dear
3)ape yang diplan semlm satu pown ta menjadi.wtf!
4)misz(lecturer a.k.a supervisor) asyik cancel meeting dr pg smpi la tgh hari td.jd 4 wat aku ta tidow?thx misz.
5)benci ngn sikap die yang main2 kn perasaan aku.sampai bile?



p/s: ade sape2 lagi yang nk dumb aku today?!silakan lah..after dat u all leh la bertepuk tangan sambil bersorak..coz u all da berjaya menderitakan aku!thx.

No comments:

Post a Comment